čtvrtek 3. března 2016

About me

Náladová. To mě asi vystihuje nejvíc. Mám dny kdy srším energií a nic, co vypustím z pusy, nedává smysl. A mám dny, a ty převažují, kdy bych radši s nikým nemluvila, celý den ležela v posteli a dělala, že neexistuju. V okolí blízkých kamarádů skoro nejsem schopná sklapnout a u lidí, které neznám no nejradši bych je ani dál nepoznávala. Ale dřív to tak nebývalo. Snadno se zamiluji. Tím myslím do čehokoliv. Od knížky, přes hudbu, hudební skupiny, filmy až po sportovce. Vždycky jsem něčím posedlá. A to doslova. Všechno se pak točí okolo dané věci. 
Miluju kafe, hudbu, cestování, fotografování a fangirling (ano to slovo existuje). Možná je to divné ale někdy mám radši fiktivní svět. Mým životním snem je být šťastná. Ať už to zahrnuje práci, rodinu, kamarády, peníze. Nevím, prostě chci být šťastná. 
Kdyby jste měli jakékoliv otázky, nebojte se je napsat do komentáře. Určitě na ně odpovím :)
Mějte se krásně Niki xx

Žádné komentáře:

Okomentovat